Dah Seribu...

01 September 2010

Dah Seribu...

Blog www.usulifaqih.com bulan lepas (Ogos) mencipta rekod tersendiri bila bilangan pengunjungnya melebihi 1000 orang atau dengan lebih tepat 1089 pengunjung. Sekarang purata pengunjung sehari lebih kurang 40 orang dan yang banyak datangnya daripada blog www.drhasanah.com. Jika sebelum ini purata pengunjung hanya 15-20 orang sahaja sehari.

Mungkin ada yang tergelak bila UF bangga dengan pengunjung yang “baru” 1000 orang lebih. Kalau nak dibandingkan dengan sesetengah blog yang glamour dan hebat, bilangan 1000 tu tak ada apa sangat. Namun UF tetap bersyukur dengan ilmu yang tak seberapa, blog usulifaqih.com ini tetap dilawati oleh pengunjung. Alhamdulillah….

Kepada pengunjung setia blog tersebut, suka dimaklumkan yang UF akan terbitkan sebuah lagi e-book ilmiah terbaru selepas raya nanti. Jadi tunggu akan kemunculannya…

UF juga Insya Allah akan menulis secara berkala mengenai “Hukum Fiqh Asas Dalam Mazhab Syafi’i”. Ia sebenarnya terjemahan daripada kitab “Matan al-Ghayah Wa al-Taqrib” karangan Imam Abu Shuja’. Namun perlu diingatkan bahawa ia hanya tentang hukum hakam yang asas dan sebarang kemusykilan perlulah berguru dan bertanyakan dengan lebih lanjut kepada mana-mana ustaz atau ustazah.

Tiada ulasan