Irwan Subri vs Irfan Khairi

28 Februari 2010

Irwan Subri vs Irfan Khairi

(UF bersama Irfan Khairi)

(Irfan Khairi sedang memberikan tip dan strategi)

Kelmarin 27 Feb 2010, UF menghadiri satu sesi taklimat bersama jutawan internet terkenal Dr. Irfan Khairi atau IK. Majlis tersebut diadakan di Hotel Vistana, Kuala Lumpur jam 2.30 petang dan ditaja oleh StormReaders2U. Ia berkenaan teknik dan strategi bagaimana menjalankan perniagaan dari rumah dan mendapat pendapatan secara automatik sepanjang tahun.
Beliau hanya menghadkan 200 orang peserta, namun kelmarin yang memenuhi ruang dewan lebih daripada itu. UF rasa dalam 400 orang lebih yang datang hingga ada yang terpaksa berdiri kerana kerusi tidak cukup. Semua teruja untuk mendapatkan tip-tip hebat dari jutawan muda ini. Beliau pernah mendapat 1 juta ketika berumur 25 tahun hanya dari perniagaan internet.
Tip-tip yang diberikan cukup mudah tetapi sering diabaikan oleh kebanyakkan peniaga baru secara online. Memandangkan sesi ini adalah percuma, beliau hanya memberikan 2 perkara asas dalam perniagaan internet. Yang pertama Autoresponder dan kedua ialah Opt-in serta kelebihan kedua-dua perkara tersebut. Menurut beliau semua usahawan dan jutawan internet menggunakan kaedah ini untuk promosi dan perniagaan.
Baru UF perasan dalam web-web usahawan internet yang sudah berjaya memang ada dua perkara ini. UF menghadiri sesi ini pun ada sebabnya iaitu nak belajar benda baru. Apatah lagi sekarang ni tengah setup 1 web bisnes (MuslimDigital) dengan seorang kawan. Dengan tip-tip yang dapat daripada IK, bolehlah UF aplikasi dalam web tersebut.
Sesi 2 jam itu cukup bermanfaat terutama kepada newbie dan beginners macam UF ni. Nak tahu apa lagi tip-tip yang IK berikan, kenala jemput UF bagi ceramah pula.... hehe

Tiada ulasan