04 Oktober 2009

Catatan 3 Oktober

Kelmarin (Sabtu), UF bersama keluarga pergi ke Melaka lebih kurang jam 3 petang. Kumpulan Instinct akan membuat persembahan di UTEM, Melaka sempena Konvokesyen UTEM ke 5 pada sebelah malamnya. UF ada seorang kawan masa mengaji di Mesir dulu yang jadi pensyarah di UTEM (Us. Ismail Ibrahim). Hari Jumaat UF dah call dan kata nak pergi ke rumah dia.

UF sampai lebih kurang jam 4 petang, dan terus ke rumah kawan UF di Taman Melaka Perdana. Kami bersembang lama juga sampai ke Maghrib, maklumlah jarang-jarang sangat kami berjumpa. Selepas solat Maghrib dan mandi, UF pun pergi ke tapak pesta konvo UTEM yang terletak lebih kurang 15 minit dari rumah kawan UF tu.

Walaupun malam dan gelap tapi UF dapati bangunan di UTEM nampak cantik juga berbanding sesetengah bangunan di USIM (terutama bangunan FSU, fakulti UF sendiri). Kawasan UTEM pun nampak luas juga. Cuma menurut kawan UF tu UTEM ada masalah dengan lalat sebab sekeliling UTEM adalah ladang ayam.

Lebih kurang jam 9 malam, kumpulan Instinct membuat persembahan. Majlis tu sebenarnya adalah majlis Forum perdana dan Instinct membuat persembahan pembukaan. Ini kali ke 2 Instinct dijemput untuk buat show di UTEM (maklumlah salah seorang ahli Instinct "Mahadir" tu adalah penolong pendaftar di UTEM). Malam tu Instinct menyanyi 4 lagu. Terima kasih kepada UTEM kerana menjemput Instinct.

UF bertolak pulang lebih kurang jam 11 malam dan sampai di rumah jam 11.49 malam.


(Instinct sedang membuat persembahan, dah lama tidak berenam sebab berjauhan)

(panelis Forum Perdana serta hadirin dan hadirat)

Tiada ulasan: